Nethrim
- Oznacz jako nieodpowiednią
Po aktualizacji z 7 maja. Aplikacja wylogowała mnie z konta użytkownika. Każda próba ponownego zalogowania kończy się błędem. Próbowałem czyścić dane aplikacji oraz nową reinstalacje. Niestety bez skutku
5 osób uznało tę opinię za przydatną
Jadzia Kwiatoń
- Oznacz jako nieodpowiednią
- Pokaż historię opinii
Jestem zniesmaczona!! Dotychczasowa aplikacja działała bez zarzutów, ktoś z informatyków/programistów chciał zabłysnąć, zainkasować odpowiednie wynagrodzenie i stworzył GNIOT. Chcąc cokolwiek znaleźć i zamówić trzeba każdą czynność powtarzać kilkukrotnie, mało tego jest mniej czytelna, pomieszanie z poplątaniem. Po złożeniu zamówienia i jego zatwierdzeniu, dokonując podglądu ucina w poziomie wszystko co jest możliwe, nadmieniam, że wielkość ekranu mam odpowiednią, więc nie wiem what is?
3 osoby uznały tę opinię za przydatną
JOANNA Jaroszewicz
- Oznacz jako nieodpowiednią
- Pokaż historię opinii
Nowa wersja aplikacji jest okropna. Trudno się połapać o co chodzi. Ciężko znaleźć wybrane produkty. A w koszyku to już w ogóle tragedia. Część zamówienia do apteki a druga w inne miejsce odpłatnie. Niby można coś tam przenieść ale nie wszystko. Zepsuli liście się dobrą aplikację. Starsze osoby w ogóle nie będą wiedziały o co chodzi!!!
4 osoby uznały tę opinię za przydatną